گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله روش های تدریس مشارکتی
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396
- نویسنده :
- بازدید : 153 مشاهده
گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله روش های تدریس مشارکتی
اگر بگوییم که ارزشیابی حلقه مفقوده یادگیری محسوب می شود زیاد به خطا نرفته ایم چرا که از یک نظر ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت های آموزشی معلم وبرنامه درسی محسوب می شود واز نظر دیگر ارزشیابی در روش های فعال تدریس جغرافیا باید مقدم واستمرار دهنده برنامه های درسی وفرایند تدریس شمرده شود. همه گمان می کن
مشاهده پست مشابه : نرم افزار انتخاب رشته مجازی